Podrška

RIS net klijent - za pristup FAROS-u

Kako biste aplikaciji Faros mogli pristupiti s bilo koje lokacije, potrebno je preuzeti klijenta preko kojeg se možete spojiti na sučelje FAROS-a.

Da biste pristupili FAROS-u bit će vam potrebno korisničko ime i zaporka. Ukoliko ih ne posjedujete, obratite se korisničkoj podršci.

Preuzimanje Upute za instalaciju

RIS Online podrška

podrska-screenRIS-ova internetska podrška nudi vam mogućnost rješavanja problema s udaljenosti, odmah nakon prijave kvara, za vrijeme telefonskog razgovora s nama.

PreuzimanjeUpute za instalaciju

Usluge podrške i konzultacija

  • Korisnička služba RIS-a nudi usluge podrške i savjetovanja u slučaju bilo kakvih problema u radu s programskim rješenjem FAROS
  • Odjel korisničke podrške stoji vam na raspolaganju radnim danom od 8 do 16 sati
  • Telefon: +385 (0)51 494 030
  • E-mail: podrska.faros@ris.hr
  • Obratite nam se s vašim pitanjima i prijedlozima ili dogovorite prezentacijski sastanak